Reklamacje

Szczegółowe zasady reklamacji i zwrotów określa aktualny Regulamin sklepu. Znajdują się w nim między innymi regulacje odnośnie ograniczeń prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje produktów - Podstawowe informacje 

Reklamacja produktów zakupionych w sklepie internetowym thinkstore.pl może zostać złożona przez Klienta poprzez wysłanie reklamacji na adres e-mail: zamowienia@thinkstore.pl

Ponieważ część naszych produktów posiada gwarancję producenta, zalecamy kontakt z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Jest to zdecydowanie najszybszy proces reklamacji produktu, który pozwoli skrócić czas oczekiwania na naprawę lub wymianę produktu. Jeśli jednak zdecydują się państwo zareklamować produkt w sklepie ThinkStore zalecamy, podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności szczegółowego opisu wady towaru oraz daty jej wystąpienia;
  • danych kontaktowych składającego reklamację
  • zeskanowanej kopii dowodu zakupu (lub innego potwierdzenia dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym)
  • kilku zdjęć obrazujących wadę produktu (prosimy o nie przesyłanie zbyt dużych plików)

Wyżej wymienione wymogi mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Prosimy nie wysyłać reklamowanego produktu przed otrzymaniem stosowanych instrukcji. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W celu ustalenia miejsca odesłania reklamowanego produktu, wcześniej koniecznie skontaktuj się z nami za pomocą poczty email: zamowienia@thinkstore.pl

 

Pozostałe informacje

Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie maksymalnie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

W przypadku wystąpienia nieporozumień pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:
1) możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
2) możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;
3) możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.

 

Wzór formularza reklamacyjnego: 

  • Wzór formularzu reklamacyjnego  - link
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium