Reklamacje i zwroty

Szczegółowe zasady reklamacji i zwrotów określa aktualny Regulamin sklepu. Znajdują się w nim między innymi regulacje odnośnie ograniczeń prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje produktów - Podstawowe informacje

Reklamacja produktów zakupionych w sklepie internetowym thinkstore.pl może zostać złożona przez Klienta poprzez wysłanie reklamacji na adres e-mail: zamowienia@thinkstore.pl

Ponieważ część naszych produktów posiada gwarancję producenta, zalecamy kontakt z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Jest to zdecydowanie najszybszy proces reklamacji produktu, który pozwoli skrócić czas oczekiwania na naprawę lub wymianę produktu. Jeśli jednak zdecydują się państwo zareklamować produkt w sklepie ThinkStore zalecamy, podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności szczegółowego opisu wady towaru oraz daty jej wystąpienia;
  • danych kontaktowych składającego reklamację
  • zeskanowanej kopii dowodu zakupu (lub innego potwierdzenia dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym)
  • kilku zdjęć obrazujących wadę produktu (prosimy o nie przesyłanie zbyt dużych plików)

Wyżej wymienione wymogi mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Prosimy nie wysyłać reklamowanego produktu przed otrzymaniem stosowanych instrukcji. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W celu ustalenia miejsca odesłania reklamowanego produktu, wcześniej koniecznie skontaktuj się z nami za pomocą poczty email: zamowienia@thinkstore.pl

 

Pozostałe informacje

Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie maksymalnie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

W przypadku wystąpienia nieporozumień pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:
1) możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
2) możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;
3) możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.

 

Zwroty produktów - Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy 

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Poniżej podajemy dane kontaktowe:

 

Dawid Olczak
ThinkStore
ul. Wieniawskiego 63/27
35-603 Rzeszów
info@thinkstore.pl

 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Wskazujemy, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Pamiętaj - Przed wysłaniem zareklamowanego lub zwracanego produktu, koniecznie skontaktuj się z nami za pomocą e-mail: zamowienia@thinkstore.pl (nie odbieramy przesyłek za pobraniem).

Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.

 

Wzór odstąpienia od umowy oraz formularz reklamacyjny: 

- Wzór formularzu reklamacyjnego  - link

- Wzór odstąpienia od umowy - link

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl