Gwarancja

Głównym priorytetem naszych Klientów jest zadowolenie z naszych produktów. Dlatego zależy nam, aby doznania związane z marką ThinkStore były zawsze na najwyższym poziomie. Jeżeli nie jesteś do zadowolony ze swojego zakupu, to proszę poświęć odrobinę czasu na zapoznanie się z poniższymi informacjami. Najprawdopodobniej niedogodności, które wystąpiły podczas użytkowania zakupionego produktu są objęte gwarancją. ThinkStore gwarantuje, że zakupione produkty są wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. Produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu ThinkStore posiadają 2-letnią gwarancję i sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art.556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady z tytułu rękojmi.

 

GWARANCJA OBEJMUJE:

  • wady fabryczne nabyte przed zakupem produktu, w tym m.in. wadliwe dopasowanie produktu do urządzenia lub wadliwe funkcjonowanie produktu

 

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:

  • zmian kosmetycznych, w tym m.in. rys i zabrudzeń, które powstały już po zakupie produktu w wyniku naturalnego zużycia
  • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych, w tym m.in. upadku, rozlania cieczy, kontaktu z ogniem lub wskutek działania jakichkolwiek innych czynników zewnętrznych
  • uszkodzeń powstałych w wyniku użycia nadmiernej siły i/lub nieuważnego zakładania, zdejmowania bądź podłączania produktu
  • uszkodzeń powstałych na skutek samodzielnej i/lub nieautoryzowanej próby naprawy bądź modyfikacji produktu
  • uszkodzeń wynikających z używania produktu do celów innych, niż został on przeznaczony

 Powyższe wskazania mają jedynie charakter informacyjny i nie wyczerpują wszystkich przypadków.*

 

Konsument w przypadku, gdy zakupiony produkt posiada wadę, może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. W przypadku, gdy zepsuty produkt lub części niezbędne do naprawy są niedostępne, ThinkStore może dokonać wymiany uszkodzonego produktu na podobny produkt z porównywalnymi funkcjami lub zwrócić pieniądze.

Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta nie będącego Konsumentem na podstawie art.558 §1 Kodeksu cywilnego z tytułu rękojmi za wady fizyczne zostaje ograniczona do 1 roku. Natomiast odpowiedzialność z tytułu wad prawnych zostaje całkowicie wyłączona. Czasami zdarza się, że zakupiony produkt nie działa w taki sposób, jakbyśmy chcieli. Często jest to spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem zakupionego produktu. W takiej sytuacji zalecamy, aby dokładnie zapoznać się z dołączonymi instrukcjami do zakupionego produktu. Ponieważ część naszych produktów posiada gwarancję producenta, zalecamy kontakt z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Jest to zdecydowanie najszybszy proces reklamacji produktu, który pozwoli skrócić czas oczekiwania na naprawę lub wymianę produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl